Najczęściej zadawane pytania FAQ

Aby uniknąć często niepotrzebnych pytań, zapoznaj się z listą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jakie dokumenty są potrzebne aby wynająć samochód?
Aby wynająć samochód potrzebne jest ważne prawo jazdy oraz drugi dokument tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport
W jaki sposób można uzyskać dodatkowe informacje lub zarezerwować samochód?
Najlepszą i najpewniejszą formą kontaktu i rezerwacji jest rozmowa telefoniczna pod numerem +48 18 261 00 65 lub +48 663 633 414. Możesz także skorzystać z formularza kontaktowego.
Czy mogę wynająć samochód jeśli mam prawo jazdy wydane w innym kraju niż Polska?
Oczywiście, akceptujemy prawa jazdy wydane przez inne kraje Unii Europejskiej. Jeżeli prawo jazdy zostało wydane w USA lub Kanadzie, to warunkiem również jest przedstawienie wyrobionego prawa jazdy międzynarodowego
Mam wynajęty samochód i przydarzyła się awaria lub wypadek. Co wtedy zrobić?
W pierwszej kolejności należy się skontaktować z właścicielem pod numerem +48 18 261 00 65 lub +48 663 633 414. Pod tymi numerami udzielimy informacji o pomocy Assistance, wymianie samochodu lub naprawy usterki
Czy otrzymuję samochód z pełnym zbiornikiem paliwa?
Tak, podstawiamy samochód zatankowany do pełna i tak samo trzeba oddać z pełnym zbiornikiem paliwa.
Kiedy i jak mogę zapłacić za samochód?
Za samochód można zapłacić w dniu odebrania pojazdu lub gdy oddajesz nam samochód. Przyjmujemy płatności kartą lub gotówką.
Czy mogę oddać samochód w innym miejscu niż odebrałem? Np. odebrałem samochód w Nowym Targu a chcę oddać na lotnisku w Krakowie.
Oczywiście, można oddać samochód w innym miejscu niż odebrano. Proszę tylko o wcześniejsze poinformowanie
Chcę oddać samochód na lotnisku ale mam bardzo wcześnie odlot, i muszę oddać samochód o 4 rano. Czy jest to możliwe?
Tak, można oddać samochód o każdej porze.
© Copyright 2020 - AutoRent Wypożyczalnia samochodów | Wykonanie Strony www Szaflary
Trwa ładowanie strony prosimy czekać...